Zwroty, wymiany i reklamacje

Co chcesz zrobić?

Wymień produkt

Np. gdy nie pasuje ci kolor lub rozmiar.

Zwróć produkt

Masz 30 dni aby zwrócić produkt bez powodu.

Złóż reklamacje

Gdy produkt jest uszkodzony lub niezgodny.

       Jak wygląda proces wymiany?
  • Wypełniasz formularz wymiany.
  • Wybierasz sposób realizacji: odbiór osobisty lub wysyłka.
  • Wysyłasz produkt na nasz adres wraz z formularzem wymiany który wysyłamy na Twój adres mailowy.
  • Po otrzymaniu produktu oraz płatności za wybraną metodę dostawy, przystąpimy do realizacji wymiany.

        PAMIĘTAJ!

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • Nie ma możliwości wymiany personalizowanego produktu! (np. z kreatora nadruków lub z Twoją datą, imieniem itp.)
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

        Jak wygląda proces zwrotu?

  • Wypełniasz formularz zwrotu.
  • Wysyłasz produkt na nasz adres wraz z formularzem zwrotu który wysyłamy na Twój adres mailowy.
  • Po otrzymaniu produktu zwrócimy Ci środki na kontu w terminie 14 dni roboczych.

        PAMIĘTAJ!

  • Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  • Nie ma możliwości wymiany personalizowanego produktu! (np. z własną grafiką lub z Twoją datą, imieniem, napisem itp.)
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

      Jak wygląda proces reklamacji?

  • Wypełniasz formularz reklamacji.
  • Określasz powód reklamacji i załączasz zdjęcia produktu.
  • Określasz swoje oczekiwania: wymiana towaru lub zwrot środków.
  • Na weryfikację zgłoszenia mamy 14 dni.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji, informujemy Cię dalej mailowo jakie będą następne kroki.

        PAMIĘTAJ!

  • Pamiętaj o dodaniu zdjęć do formularza!
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

Tych towarów nie możesz zwracać lub wymieniać!

Produkty z własnym nadrukiem

Czyli produkty stworzone za pomocą naszego kreatora nadruków.

Produkty spersonalizowane

Czyli stworzone pod Twoje wytyczne. (np. z Twoim imieniem lub datą urodzenia)

Paczka przyszła uszkodzona?

Jeśli dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, to postępuj zgodnie z poniższą instrukcją - uszkodzone przesyłki.

Przesyłka z Twoim zamówieniem dotarła uszkodzona?

Jest nam bardzo przykro, że tak się stało. Jednak jest na to sposób!
Działaj zgodnie z poniższym schematem, a wszystko zakończy się pomyślnie!
Pamiętaj, że bez protokołu szkody, reklamacja nie może zostać rozpatrzona pozytywnie.

  1. Zauważyłeś uszkodzenie podczas odbioru z paczkomatu? Oznacz paczkę jako uszkodzoną w paczkomacie. W tym celu skorzystaj z opcji “Mam uwagi do przesyłki” na ekranie paczkomatu. Oznacz ją wtedy jako uszkodzoną i włóż do odpowiedniej skrytki. Paczka wtedy wróci do Nadawcy
  2. Zauważyłeś uszkodzenie po odbiorze paczki? Udaj się do najbliższego oddziału firmy InPost i zgłoś ten fakt. Pracownicy Oddziału poinstruują Cię, co należy zrobić z przesyłką. Takie zdarzenie należy zgłosić do 5 dni od daty odbioru paczki z paczkomatu. Protokół możesz spisać również elektornicznie na stronie inpost.pl/protokol