Pytania i odpowiedzi

Zachęcamy do kontaktu mailowego.

Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat zasad na Boskakoszulka.pl?

Zapraszamy do zapoznania się z poniższą listą pytań i odpowiedzi!

E-mail

Kontakt w sprawie zamówień kontakt@boskakoszulka.pl

Adres

Wymiany, zwroty i odbiór osobisty Ul. J. K. Gizy 7 23-420 Tarnogród (czynne pon-pt 10-18)

Numer konta

67 9637 0001 2001 0004 2967 0001 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie

Czas Realizacji

Czas produkcji 2-5 dni

wykonanie nadruku, kontrola jakości, zapakowanie

Czas dostawy 1-2 dni

Wysyłka zazwyczaj następuje na drugi dzień roboczy

Łącznie 2-7 dni

Całkowity czas realizacji zależy od wybranych opcji.

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji?

Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie, dlatego czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy (1-2 dni robocze) w zależności od formy wysyłki. Czas liczony jest od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu środków za zamówienie na koncie Sklepu lub w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, czas liczony jest od drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Czas realizacji może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych w przypadku braku produktu na stanie lub w okresach świątecznych.

Czy jest szansa, abyście wysłali moje zamówienie szybciej?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe.

Czy po złożeniu zamówienia można dokonać jakiejkolwiek zmiany?

Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się Działem obsługi klienta poprzez formularz znajdujący się w zakładce „Kontakt”. Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, ale tylko wtedy gdy nie dokonano płatności, a w przypadku płatności za pobraniem, gdy zamówienie nie trafiło do produkcji.

Czy zamówienia można składać mailowo bądź telefonicznie?
Zamówienia można składać tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową lub przez marketplace-y np. allegro, ytsy, olx i inne
Czy jeśli odzież jest za mała lub za duża, można ją wymienić na inny rozmiar?

Tak, pod warunkiem, że nie jest to produkt spersonalizowany i nie nosi śladów użytkowania. Aby wymienić zakupioną koszulkę, należy wysłać do nas mailem taką prośbę i następnie poprowadzimy procedurę wymiany.

Co w przypadku, gdy otrzymałem inną koszulkę niż zamawiałem/am?

Jeśli koszulka, którą otrzymałeś jest w innym rozmiarze, kolorze lub jest na niej inny wzór wtedy należy skorzystać z formularza wymian, zwrotów i reklamacji.

Co w przypadku, gdy chciałbym/abym odstąpić od umowy?

Jeśli produkt nie jest personalizowany, możesz skorzystać z formularza wymian, zwrotów i reklamacji.

Czy zakupione produkty są objęte gwarancją?

Na zakupione koszulki udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy go do odesłać w celu wymiany na towar właściwy oraz wolny od wad. Informacje o wadzie należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Czy zakupione produkty są objęte gwarancją?

Na zakupione koszulki udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy go do odesłać w celu wymiany na towar właściwy oraz wolny od wad. Informacje o wadzie należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

– Szybki przelew PayU
już wkrótce będzie dostępne

– Płatność kartą kredytową
już wkrótce będzie dostępne

– Płatność PayPal
już wkrótce będzie dostępne

– Tradycyjny przelew
Przelew dociera na konto odbiorcy po 1-2 dniach roboczych.

Na jakie konto bankowe należy dokonać płatności?

Numer konta: 67 9637 0001 2001 0004 2967 0001 BS
Właściciel rachunku: Fundacja Dobrych Zmian
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia

Ile mam czasu na dokonanie przelewu?

Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 3 tygodni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Do jakiej kwoty jest możliwa wysyłka za pobraniem?

Nie ma możliowści wysyłki zamówień za pobraniem.

Czy rachunek/faktura za zamówienie jest dołączona do zamówienia?

Nie, rachunki/faktury (bez VAT) są wysyłane mailowo.

Jakie są metody wysyłki?

 – 25 zł Przesyłka kurierska INPOST 1-2 dni

– 20 zł Paczkomaty Inpost (w zależności od ilości produktów w zamówieniu) 1-3 dni
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Tak, zapraszamy – ul. J.K. Gizy 7, 23-420 Tarnogród. Obiór osobisty należy uzgodnić wcześniej z nami mailowo lub telefonicznie.

Czy możliwa jest wysyłka poza granicę Polski?

Tak, wysyłamy na terenie Unii Europejskiej. Należy najpierw skontaktować się z nami w celu ustalenia dogodnego transportu i doliczyć jego koszt do zamówienia.

Lista krajów zagranicznych do których wysyłamy paczki:

Anglia, Austria, Azory, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Wysp Kanaryjskich), Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Madera, Malta, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szkocja, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Walia, Węgry, Włochy, Łotwa.

Czy mogę zmienić adres wysyłki na inny niż podany podczas składania zamówienia?

Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z Działem obsługi klienta drogą mailową.

Ile mam czasu na odbiór mojego zamówienia?

Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest utylizowany i nie ma możliwości zwrotu kosztów.

Kiedy będą jakieś nowe wzory?

Nowe projekty graficzne wprowadzane są każdego miesiąca (średnio 2 razy w miesiącu).

Jakie zachować zasady prania, aby koszulka zachowała swoją pierwotną postać?

Najważniejszymi zasadami jest pranie w maksymalnej temperaturze 40 stopni, na lewej stronie, a także przy maksymalnych obrotach 600 obr/min. Należy prasować żelazkiem do 130 stopni również na lewej stronie oraz w żadnym wypadku bezpośrednio po nadruku. T-shirtów nie wolno czyścić chemicznie, chlorować, a także suszyć w automatycznej suszarce.

Jaką metodą znakujemy nasze produkty?

Druk cyfrowy DTG oraz DTF

Dostawa

darmowa od 250 zł

Wysyłka

do 48 h od zatwierdzenia projektu

Jakość

doceniona przez klientów

Zwrot

do 30 dni