Pytania i odpowiedzi
Zachęcamy do kontaktu mailowego.
Chcesz dowiedzieć się czegoś więcej na temat zasad na Boskakoszulka.pl?
Zapraszamy do zapoznania się z poniższą listą pytań i odpowiedzi!

Kontakt w sprawie zamówień kontakt@boskakoszulka.pl
Adres
Wymiany, zwroty i odbiór osobisty Ul. J. K. Gizy 7 23-420 Tarnogród (czynne pon-pt 10-18)
Numer konta
67 9637 0001 2001 0004 2967 0001 Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie
Czas Realizacji
Czas Realizacji
Czas produkcji 2-5 dni
wykonanie nadruku, kontrola jakości, zapakowanie
Czas dostawy 1-2 dni
Wysyłka zazwyczaj następuje na drugi dzień roboczy
Łącznie 2-7 dni
Całkowity czas realizacji zależy od wybranych opcji.
Najczęściej zadawane pytania
Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie, dlatego czas realizacji zamówień wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy (1-2 dni robocze) w zależności od formy wysyłki. Czas liczony jest od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu środków za zamówienie na koncie Sklepu lub w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem, czas liczony jest od drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Czas realizacji może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych w przypadku braku produktu na stanie lub w okresach świątecznych.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe.
Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się Działem obsługi klienta poprzez formularz znajdujący się w zakładce „Kontakt”. Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.
Tak, ale tylko wtedy gdy nie dokonano płatności, a w przypadku płatności za pobraniem, gdy zamówienie nie trafiło do produkcji.
Tak, pod warunkiem, że nie jest to produkt spersonalizowany i nie nosi śladów użytkowania. Aby wymienić zakupioną koszulkę, należy wysłać do nas mailem taką prośbę i następnie poprowadzimy procedurę wymiany.
Jeśli koszulka, którą otrzymałeś jest w innym rozmiarze, kolorze lub jest na niej inny wzór wtedy należy skorzystać z formularza wymian, zwrotów i reklamacji.
Jeśli produkt nie jest personalizowany, możesz skorzystać z formularza wymian, zwrotów i reklamacji.
Na zakupione koszulki udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy go do odesłać w celu wymiany na towar właściwy oraz wolny od wad. Informacje o wadzie należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Na zakupione koszulki udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy go do odesłać w celu wymiany na towar właściwy oraz wolny od wad. Informacje o wadzie należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
– Szybki przelew PayU
już wkrótce będzie dostępne
– Płatność kartą kredytową
już wkrótce będzie dostępne
– Płatność PayPal
już wkrótce będzie dostępne
– Tradycyjny przelew
Przelew dociera na konto odbiorcy po 1-2 dniach roboczych.
Numer konta: 67 9637 0001 2001 0004 2967 0001 BS
Właściciel rachunku: Fundacja Dobrych Zmian
Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia
Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 3 tygodni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Nie ma możliowści wysyłki zamówień za pobraniem.
Nie, rachunki/faktury (bez VAT) są wysyłane mailowo.
– 25 zł Przesyłka kurierska INPOST 1-2 dni
Tak, zapraszamy – ul. J.K. Gizy 7, 23-420 Tarnogród. Obiór osobisty należy uzgodnić wcześniej z nami mailowo lub telefonicznie.
Tak, wysyłamy na terenie Unii Europejskiej. Należy najpierw skontaktować się z nami w celu ustalenia dogodnego transportu i doliczyć jego koszt do zamówienia.
Lista krajów zagranicznych do których wysyłamy paczki:
Anglia, Austria, Azory, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Wysp Kanaryjskich), Holandia, Irlandia, Irlandia Północna, Litwa, Luksemburg, Madera, Malta, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szkocja, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Walia, Węgry, Włochy, Łotwa.
Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z Działem obsługi klienta drogą mailową.
Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest utylizowany i nie ma możliwości zwrotu kosztów.
Nowe projekty graficzne wprowadzane są każdego miesiąca (średnio 2 razy w miesiącu).
Najważniejszymi zasadami jest pranie w maksymalnej temperaturze 40 stopni, na lewej stronie, a także przy maksymalnych obrotach 600 obr/min. Należy prasować żelazkiem do 130 stopni również na lewej stronie oraz w żadnym wypadku bezpośrednio po nadruku. T-shirtów nie wolno czyścić chemicznie, chlorować, a także suszyć w automatycznej suszarce.
Druk cyfrowy DTG oraz DTF
Dostawa
darmowa od 250 zł
Wysyłka
do 48 h od zatwierdzenia projektu
Jakość
doceniona przez klientów
Zwrot
do 30 dni